خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی در بازار تهران

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی در بازار تهران

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی در بازار تهران محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خریداران این محصول در سراسر کشور عرضه می گرداند.

فلز عنصری است دارای جلا، رسانش برق و گرما و چکش خواری که معمولا محکم هستند. فلزات دارای انواع بسیار متنوعی می باشند که معمولا شکل پذیری خوبی دارند و می توان آنها را به شکل های مختلف در آورد.

از فلزات در صنعت استفاده های زیادی میشود که تغریبا در همه ی صنایع و در ساخت بسیاری از وسایل و ابزار ها از آنها استفاده میشود. یکی از محصولات پر کاربردی که امروزه دارای مصارف بسیار بالایی می باشد گریتینگ ها هستند.

گریتینگ چیست؟

گریتینگ شبکه هایی از جنس فولاد یا فایبر گلاس می باشند که دارای مقاومت بالا، عبور نور و هوا، ظاهری زیبا، وزن سبک و مقرون به صرفه می باشند.
اساس تشکیل دهنده ی گریتینگ تسمه و میلگرد می باشد و در سه دسته ی گریتینگ تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در چهار پهلوی تابیده تولید میشوند.

پر کاربرد ترین آنها گریتینگ تسمه در میلگرد دارا می باشد که دارای وزن سبک در عین مقاومت بالا می باشد و نصب سریعتری دارند.
گریتینگ ها از اجزای مختلفی مانند، تسمه ی رابط که وظیفه ی حفظ چشمه ی گریتینگ را دارد، تسمه باربر که بار وارد شده را تحمل میکند و چشمه که فاصله ی بین تسمه ی باربر و رابط را تشکیل میدهد.

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی در بازار تهران

کاربرد گریتینگ

گریتینگ ها دارای کاربرد های مختلفی می باشند و از جمله ابزار های کاربردی در صنایع مختلف می باشند. برخی از این کاربرد ها عبارت از: ساخت فیلتر جریان آب، کف پوش پله و بالکن، تهویه هوا، کف پوش مکان های عملیاتی می باشند.

انواع گریتینگ فلزی

گریتینگ فلزی دارای انواع مختلفی در تولید می باشد شامل: دست ساز، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک می باشند. پس از تولید گریتینگ فلزی آن را با استفاده از گالوانیزه ی گرم پوشش می دهند تا آن را در برابر خوردگی، ایجاد زیبایی، رطوبت و … مقاوم سازند.
یکی از ابزار های مهم که در نصب گریتینگ ها استفاده میشوند بست گریتینگ می باشند. بست گریتینگ نوعی نگهدارنده ی فلزی می باشد که در هنگام نصب گریتینگ از آن استفاده میشود.

بست گالوانیزه گریتینگ فلزی چیست؟

یکی از آسان ترین و بهترین گزینه برای اتصال گریتینگ بست گالوانیزه می باشد که دارای وزن سبک، عمر بالا، باز و بسته شدن آسان، قیمت مناسب و … می باشد که سبب شده که امروزه کاربرد بیشتری داسته باشد.

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی

اجزای تشکیل دهنده ی بست گریتینگ

بست گریتینگ از سه جز اصلی تشکیل شده است که شامل چنگکی، ابرویی و پیچ و مهره می باشد. بخش چنگکی درون چشمه ی گریتینگ و زیر ناودانی یا تیر آهن قرار می گیرد.
ابرویی در روی گریتینگ با بسته شدن پیچ و مهره محکم و باعث ثابت ماندن بست و در نتیجه گریتینگ روی ساپورت ها خواهد شد.

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی در بازار تهران

فروشنده بست گالوانیزه گریتینگ فلزی انواع بست های مورد نیاز خریداران را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به آسانی در بازار تهران برای مشتریان ارائه می دهد.

نحوه ی سفارش بست گالوانیزه گریتینگ فلزی

فروشنده ی این محصول برای رفاه حال خریداران و دسترسی آسانتر آنها به این محصول، انواع بست گالوانیزه گریتینگ فلزی را از طریق سایت اینترنتی فروش در دسترس خریداران قرار داده است.
خریداران در هر یک از نقاط کشور و در هر ساعت از شبانه روز می توانند با مراجعه به سایت فروش به آسانی بست مورد نظر خود را سفارش دهند تا در کمترین زمان برای خریدار در محل مورد نظر ارسال گردد.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *