خانه / گریتینگ / کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی فرار ساختمان رشت

کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی فرار ساختمان رشت

کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی فرار ساختمان در اراک با تولید محصولاتی با کیفیت جهت رفع نیاز صنعت کف پله های فلزی گام مهمی در جهت تامین این محصول در شهر رشت و سراسر کشور برداشته است.

کارخانه فلزساز تولید کننده انواع گریتینگ فلزی با دوام و استحکام بالا می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را سفارش دهید.

گریتینگ ها که به عنوان بخشی از سازه های سبک با عمر طولانی استفاده می شود راهکارهای مفید و با صرفه ایی برای ساخت سازه می باشند.

گریتینگ پله فلزی

کف پله های فلزی یک جزء مهم از این ساختار می‌باشند که باید دارای ویژگی های خاصی باشند چون یک قسمت پر کاربرد در سازه فلزی محسوب می شوند.

گریتینگ پله فلزی گالوانیزه

گریتینگ های استفاده شده در پله های فلزی باید گالوانیزه شده به روش گرم باشند.

 گریتینگ پله فلزی پله فلزی

به این دلیل که لایه محافظ این گونه گریتینگ ها که به وسیله روی بر سطح آن ایجاد شده است دارای ضخامت بیشتری می باشد. همین امر سبب می گردد که کف پله های فلزی در برابر سایش و خوردگی مقاوم باشند و دوام و طول عمر بیشتری نیز داشته باشند.

گریتینگ های پله فلزی تولید شده توسط کارخانه فرار ساختمان رشت در ابعاد استاندارد تولید می گردد.

این امکان وجود دارد تا شما با سفارش محصول با ابعادی که مد نظر شما باشد آن را تولید کنیم و آن را در اسرع وقت به شما تحویل دهیم.

این کف پله ها دارای بغل پله سوراخ دار می باشند. که به منظور اتصال به شمشیری سازه تعبیه شده است. علاوه بر آن ورقهای آجدار به عنوان ترمز پله و جهت ممانعت از لیز خوردن در هنگام رفت و آمد مورد استفاده قرار گرفته است.

کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی

پیمانکاران محترم جهت اجرای پروژه خود می توانند این محصول را با کیفیتی بالا و با قیمتی مناسب از کارخانه فرار ساختمان رشت تهیه نمایند.

درباره ی bhp7088

همچنین بررسی نمایید

گریتینگ ترابری سنگین

قیمت همکار گریتینگ فلزی تسمه در چهار پهلو الکتروفورج

قیمت همکار گریتینگ فلزی تسمه در چهار پهلو الکتروفورج با قیمت مناسب تر برای همکاران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *