خانه / گریتینگ / گریتینگ فلزی / کارخانه تولید گریتینگ گالوانیزه مش بندی شده بصورت تسمه در تسمه

کارخانه تولید گریتینگ گالوانیزه مش بندی شده بصورت تسمه در تسمه

کارخانه تولید گریتینگ گالوانیزه مش بندی شده بصورت تسمه در تسمه با تعداد بالا و در ابعاد متفاوت گریتینگ هایی با کیفیت تولید و توسط سایت اینترنتی فروش ارائه می گرداند.

گریتینگ ها صفحاتی می باشند که در دو نوع فولادی و فایبر گلاس موجود می باشند که آنها را به صورت شبکه هایی منظم و پیوسته به هم متصل می سازند و در کاربرد های متفاوتی استفاده میکنند. گریتینگ ها سطوح مشبک فلزی هستند که دارای کاربرد های بسیار گسترده ای در صنعت می باشند. گریتینگ ها دارای نصب آسان می باشند و تعمیرات آسانی دارند.

از مزایای استفاده از گریتینگ ها مقاومت و استحکام بالا، وزن سبک، ضد لغزندگی و سایش، قیمت مناسب، قابلیت عبور نور و هوا و مقاومت در برابر خوردگی می باشد و همچنین این محصول دارای طول عمر بالایی را می توان اشاره نمود.

انواع کلی گریتینگ ها از لحاظ ساختاری

گریتینگ ها به طور کلی در سه دسته تقسیم میشوند که در زیر به این موارد اشاره شده است که به بررسی آنها می پردازیم.

  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • گریتینگ تسمه در چهار پهلوی تابیده

گریتینگ فلزی در انواع مختلفی از جمله ی آلومینیومی ، استیل، گالوانیزه ساخته میشود که هر کدام متناسب با کاربردی و محلی که مورد استفاده قرار می گیرند استفاده میشوند. فلزات معمولا محکم هستند و دارای یک علامت اختصاصی شیمیایی مخصوص به خود می باشند.

کاربرد گریتینگ های فلزی در صنعت و شهرسازی

ساخت مخازن نفتی، پتروشیمی، ساخت سکو های نفتی، صنایع غذایی دارویی و کشتی سازی همچنین در کارخانه های شیمیایی و دیگر کارخانه ها در ساخت پاگرد و را پله ها نیز از گریتینگ ها استفاده می کنند. در شهر سازی نیز برای ساخت پاگرد ها، محافظ پنجره های ساختمان های مسکونی و اداری، پل های هوایی خیابان ها و در ساخت راه پله های اضطراری از گریتینگ های فلزی استفاده میشود.

ویژگی ها و تولید گریتینگ فلزی گالوانیزه

گریتینگ های آهنی و فولادی را برای اینکه مقاومت آنها به خوردگی و موارد شیمیایی افزایش یابد با استفاده از فرایند گالوانیزه مقاوم سازی و آبکاری می کنند. در این روش یک پوشش از روی بر سطح گریتینگ ها قرار داده میشود که علاوه بر زیبایی خواص آن را بهبود می بخشد.

در گالوانیزه گریتینگ های فلزی ابتدا گریتینگ را با بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های ویژه تولید می کنند. در مرحله ی بعد گریتینگ را کاملا تمیز میکنند و آن را اسید شویی می نمایند و آن را در دستگاه هایی به نام گرمکن قرار می دهند تا خشک شوند و سپس طی مراحل دیگر گریتینگ را در وانی از روی مذاب می خوابانند تا کاملا سطح آن را پوشش دهد و پس از سرد شدن گریتینگ گالوانیزه تولید می گردد.

مش بندی گریتینگ به میزان فاصله ی تسمه ی رابط و تسمه ی باربر در گریتینگ می گویند که در گریتینگ های تسمه در تسمه با اتصال دو تسمه ی هم اندازه با ابعاد برابر تسمه ها را با فاصله ای برابر مش بندی می کنند.

کارخانه تولید گریتینگ گالوانیزه مش بندی شده بصورت تسمه در تسمه

کارخانه تولید گریتینگ گالوانیزه با استفاده از فولاد با کیفیت و گالوانیزه ی مرغوب با بهره گیری از دستگاه هایی پیشرفته گریتینگ هایی با کیفیت بالا تولید می کنند و توسط سایت اینتذرنتی فروش برای خریداران این محصول با قیمت بسیار مناسبتر ارائه می گرداند.
خریداران می توانند برای خرید آسانتر گریتینگ مورد نیاز خود در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند با دسترسی به اینترنت به سایت اینترنتی فروش مراجعه نمایند و مشخصات فنی گریتینگ را ثبت نمایند تا در اسرع وقت برای خریدار در محل مورد نظر ارسال گردد.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ با استفاده از بهترین مواد اولیه گریتینگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *