خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک

کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک

کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک انواع کلمپ گریتینگ را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب برای خریداران این محصول در سراسر کشور ارائه می گرداند.

گریتینگ ها صفحات به هم پیوسته ای هستند که معمولا از تسمه یا میلگرد به صورت شبکه تشکیل شده است. که به صورت طولی و عرضی در کنار هم به صورت شبکه هایی مشبک، اسلات و پانچ تشکیل شده اند.

اجزای تشکیل دهنده ی گریتینگ

گریتینگ از تسمه ی باربر، تسمه رابط و چشمه تشکیل شده است که چشمه ها فاصله ی بین تسمه ی باربر و تسمه رابط را تشکیل می دهند. تسمه ها باربر نقش مهمی را در گریتینگ ها ایفا می کنند و تمام بار متحمل شده را بر عهده می گیرند.

گریتینگ ها دارای یک فریم نیز می باشند که دور تا دور قطعه گریتینگی قرار میگیرد و معمولا ضخامت آن از تسمه ی رابط و تسمه ی باربر بیشتر است.

انواع گریتینگ از لحاظ ظاهری

گریتینگ ها ها در چهار دسته ی کلی تقسیم بندی میشوند که در زیر نام برده شده اند.

  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • گریتینگ تسمه در چهارپهلوی تابیده شده
  • گریتینگ تسمه در تسمه
کلمپ گریتینگ گالوانیزه

گریتینگ تسمه در تسمه از جمله گریتینگ های مهم صنعتی می باشند که در صنایع مختلف محبوبیت دارند. این گریتینگ از ترکیب چند تسمه تشکیل شده است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد به گونه ای که مستحکم ترین نوع گریتینگ به شمار میرود.

گریتینگ تسمه در تسمه از تسمه هایی با ابعاد و اندازه های یکسان تشکیل شده است که به صورت طولی و عرضی در کنار یکدیگر به صورت شبکه می باشند.

مشخصات گریتینگ تسمه ای

گریتینگ های تسمه ای با اتصال تسمه ها به یکدیگر توسط جوش یا پانچ تولید میشوند. یکی از راج ترین گریتینگ ها گریتینگ های تسمه ای می باشند که در کارخانه ها و صنایع کاربرد فراوانی دارند.

کاربرد گریتینگ تسمه ای

گریتینگ های فلزی تسمه ای در کاربرد هایی نظیر صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع شهر سازی و جاده ها، پتروشیمی و پلایشگاه ها، ساخت پله های فرار، ساخت پل های هوایی، دریچه کانال و … مورد استفاده قرار می گیرند.

گریتینگ ها به وسیله ی جوشکاری، بتن ریزی، کلمپ یا بست گریتینگ، پیچ و مهره و … به یکدیگر متصل میشوند. کلمپ گریتینگ بهترین گزینه برای نصب گریتینگ ها می باشد.

کلمپ گریتینگ بی ضرر ترین روش اتصال گریتینگ ها می باشند که دارای مزایای بسیاری نیز می باشند. کلمپ ها نوعی نگهدارنده مخصوص گریتینگ می باشند که از سه قسمت کلی تشکیل شده اند.

اجزای تشکیل دهنده ی کلمپ گریتینگ

  • ابرویی
  • چنگکی
  • پیچ و مهره

کارخانه تولید کننده ی محصولات گریتینگی در اراک مجهز به دستگاه های پیشرفته با تولید سریع می باشند که با بهره گیری از مواد مرغوب به تولید انواع محصولات گریتینگی می انجامند. یکی از این محصولات مهم کلمپ گالوانیزه گریتینگ می باشد.

کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک

کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک انواع کلمپ گریتینگ مورد نیاز در بازار را با پوشش گالوانیزه در ابعاد و سایز های گوناگون تولید می کند و با قیمت مناسب در بازار ارائه می دهند.

کارخانه تولید کلمپ گالوانیزه گریتینگ در اراک کلیه ی محصولات خود را از طریق سایت اینترنتی فروش خود برای راحتی خریداران به صورت آنلاین و بی واسطه به فروش می رساند.
خریداران در سراسر کشور می توانند در هر ساعت از شبانه روز با دسترسی به اینترنت به سایت مراجعه نمایند و کلمپ گریتینگ مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند تا در اسرع وقت در کمترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *