خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی فروش برای خریداران این محصول عرضه گردانیده میشود.

گریتینگ ها صفحات مشبکی هستند که با استفاده از میلگرد و تسمه ساخته میشوند. گریتینگ ها دارای کاربرد بسیار متنوعی در صنایع گوناگون دارند و در ساخت بسیاری از سازه ها از آنها استفاده میشود.

انواع گریتینگ

گریتینگ ها در چهار دسته طبقه بندی میشوند که شامل موارد زیر می باشند.

  • گریتینگ های تسمه در تسمه
  • گریتینگ های تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ های تسمه در میلگرد
  • گریتینگ های تسمه در چهار پهلوی تابیده شده

گریتینگ ها در دو جنس فایبر گلاس و فلزی ساخته میشوند. گریتینگ های فلزی دارای کاربرد های بالا تری می باشند که این گریتینگ ها را برای افزایش مقاومت آنها با استفاده از گالوانیزه گریتینگ را عایق می کنند.

گالوانیزه گریتینگ های فلزی

گالوانیزه ی فلزات یک روش برای بالا بردن مقاومت آنها در برابر زنگ زدگی، خوردگی ، فرسایش و … می باشد. گریتینگ گالوانیزه دارای عمر بالا تری می باشد و بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی

برای اتصال گریتینگ از دو روش استفاده میشود که یک روش به صورت جوش کاری و روش دیگر استفاده از کلمپ گریتینگ می باشد.
جوش کاری یکی از روش های قدیمی گریتینگ می باشند که بیشتر برای محل هایی استفاده میشود که گریتینگ در آن محل به صورت دائم و عمرانه نصب میشود و نیاز به جابجایی و تعویض ندارد.

در جوشکاری گریتینگ فلزی با استفاده از دستگاه مخصوص جوشکاری قسمت های مختلف گریتینگ به یکدیگر یا با به محل نصب گریتینگ محکم و ثابت نصب میشود.

معایب اتصال با جوشکاری

جوشکاری گریتینگ به صورتی است که گریتینگ مستقیما به تکیه گاه جوش داده میشود. این روش دارای معایبی می باشد به گونه ای که در هنگام جوش دادن گریتینگ گالوانیزه ی گریتینگ از بین می رود و باعث می شود که به مرور زمان گریتینگ دچار خوردگی شود.

برای جلوگیری از خوردگی گریتینگ به مرور زمان باید قسمتی که گریتینگ آن از بین رفته است را دوباره گالوانیزه کرد. یکی از روش های اتصال گریتینگ که امروزه دارای کاربرد های فراوانی می باشد استفاده از کلمپ گریتینگ یا همان بست گریتینگ می باشد.

کلمپ گالوانیزه

کلمپ گریتینگ چیست؟

در جاهایی که امکان جوشکاری گریتینگ وجود ندارد و یا گریتینگ به گونه ای است که امکان جابجایی، تعمیر و تعویض آن وجود دارد از کلمپ های گریتینگ که مخصوص اتصال گریتینگ می باشند استفاده میشود.

کلمپ گریتینگ نوعی نگهدارنده ی مخصوص گریتینگ می باشند که یک یا چند قسمت گریتینگ را به هم یا به محلی که به کار برده می شوند اتصال می دهد.

مزایای کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی

کلمپ گریتینگ بدون آسیب رسیدن به گالوانیزه گریتینگ و بسیار آسان نصب میشود. این روش بدون جوشکاری و سوراخکاری گریتینگ امکان پذیر میباشد و می توان جهت تعمیر و تعویض گریتینگ آن به آسانی به قسمت های زیرین آن دسترسی پیدا کرد.

کلمپ گریتینگ دارای نصب سریع و آسانی می باشد و نسبت به سایر روش های اتصال گریتینگ دارای هزینه ای مقرون به صرفه تر می باشد. کلمپ گریتینگ در سایز ها و انواع بسیار متنوعی تولید و در بازار عرضه می گردند.

نحوه فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ

کارخانه ی تولید کننده ی گریتینگ و قطعات و ابزار های مخصوص گریتینگ با توجه به نیاز بازار و با بهره گیری از مواد اولیه ی مرغوب و دستگاه های پیشرفته انواع کلمپ های گالوانیزه ی گریتینگ را در انواع مختلف مورد نیاز بازار تولید می کند و به آسانی در دسترس خریداران این محصول قرار می دهد.

بست گریتینگ

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده به صورت مستقیم توسط سایت اینترنتی به آسانی امکان پذیر می باشد. خریداران در سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت کلمپ مورد نیاز خود را سفارش دهند.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *