خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / فروشنده بست فلزی گریتینگ با بهترین کیفیت

فروشنده بست فلزی گریتینگ با بهترین کیفیت

فروشنده بست فلزی گریتینگ با بهترین کیفیت انواع بست گریتینگ را با قیمت مناسب توسط سایت اینترنتی فروش برای خریداران ارائه می دهد.

گریتینگ یکی از ابزار های صنعتی پر کاربرد می باشد که در صنایعی نظیر شهر سازی و ساختمان سازی دارای بیشترین کاربرد را می باشند. گریتینگ ها به صورت صفحاتی می باشند که با استفاده از تسمه و میلگرد تولید می شوند که به صورت منظم و پیوسته به یکدیگر متصل شده اند.

گریتینگ چیست؟

گریتینگ ها شبکه ای توری شکل می باشند که از عناصر فلزی تشکیل شده اند که به صورت طولی و عرضی اجزای آن در کنار هم قرار گرفته اند و گریتینگ ها دارای کاربرد های بسیار گستره ای می باشند که برخی از این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشند که به بررسی آنها می پردازیم.

انواع گریتینگ


گریتینگ ها در دو نوع گریتینگ فلزی و فایبر گلاس تولید میشوند. گریتینگ های فلزی دارای بیشترین کاربرد نسبت به گریتینگ فایبر گلاس می باشند که در دسته بندی های مختلفی نظیر: گریتینگ تسمه در میلگرد، گریتینگ تسمه در تسمه ، گریتینگ تسمه در نیم تسمه و تسمه در چهار پهلوی تابیده شده می باشند.

فروشنده بست فلزی گریتینگ

کاربرد های مختلف گریتینگ

  • شهرسازی و صنعت
  • تولید سقف کاذب و پوشش کف
  • پانل های حفاظتی و پلکان ها
  • در پوش کانال های شهری
  • کفی پله کارخانه ها و ساختمان ها


گریتینگ ها با توجه به کاربرد و محل بکارگیری در انواع مختلفی تولید میشوند و جنس های مختلفی دارند. نوع و فاصله ی قرار گیری تسمه ی باربر و تسمه ی رابط نیز به کاربرد گریتینگ ها بستگی دارد.

بست فلزی گریتینگ چیست؟

بست گریتینگ یکی دیگر از ابزار های اتصالی گریتینگ می باشد که نوعی نگهدارنده ی محکم مخصوص اتصال گریتینگ می باشد که یگ یا چند قطعه را محکم در کنار هم نگهداری می کند.

بست فلزی گریتینگ وسیله ای نگدارنده مخصوص گریتینگ می باشد که با پوششی از گالوانیزه عایق  شده اند. این وسیله دارای قسمت هایی نظیر چنگکی، ابرویی، پیچ و مهره و واشر میباشد.

ویژگی ها و مزایای بست گریتینگ

بست ها دارای وزنی سبک می باشند و نصبی سریع و آسان دارند. در اتصال آنها نیاز به سوراخکاری و جوشکاری وجود ندارد. کم خطر هستند و به پوشش گالوانیزه ی گریتینگ آسیبی نمی رسانند علاوه بر این ها دارای قیمتی مناسب می باشند که این عوامل سبب شده است که کلمپ گالوانیزه ی گریتینگ دارای طرفداران زیادی باشد.

بست ها نیز مانند گریتینگ ها برای افزایش مقاومت و کارایی آنها با استفاده از گالوانیزه عایق میشوند. کلمپ گالوانیزه گریتینگ دارای وزن سبک و نصب سریع و آسانی می باشد و در هنگام نصب نیاز به سوراخکاری و جوشکاری ندارند.

فروشنده بست فلزی گریتینگ با بهترین کیفیت

فروشنده بست فلزی گریتینگ با بهترین کیفیت انواع بست مورد نیاز بازار را با کیفیتی مرغوب و با بهره گیری از بهترین مواد در بازار برای خرید مشتریان ارائه می دهد.

فروشنده ی این محصول برای دسترسی آسانتر خریداران انواع بست فلزی گریتینگ را از طریق سایت اینترنتی بی واسطه و با قیمت مناسب تر برای خریداران عرضه می گرداند.

بست فلزی گریتینگ

نحوه ی سفارش و خرید بست فلزی گریتینگ

خرید و فروش آنلاین دارای مزایای بسیاری می باشد که باید حتما از سایت های معتبری انجام شود تا از کلاه برداری جلوگیری شود.
در خرید آنلاین محصول مورد نیاز خود را به راحتی جستجو کرده و اطلاعات لازم در مورد آن را کسب می کنید و از قیمت ها مطلع شد و با مقایسه ی سایر محصولات می توان یک خرید خوب و مقرون به صرفه را بتوان انجام داد.
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *