خانه / پنل طرح دار فلزی / قیمت هر متر ورق فلزی طرح دار پنل درب حیاط

قیمت هر متر ورق فلزی طرح دار پنل درب حیاط

قیمت هر متر ورق فلزی طرح دار پنل درب حیاط به صورت روزانه محاسبه می گردد. خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت ها به سایت اینترنتی فروش مراجعه و نسبت به خرید اقدام نمایند.

ورق فلزی طرح دار یکی از رایج ترین مدل ها در تولید درب و پنجره می باشد که نمای زیبایی به ساختمان ها میدهد. از این ورق ها در تولید درب های مناطق اداری و مناطق مسکونی ساختمان های تجاری و … استفاده میشود.

جنس ورق فلزی طرح دار پنل

جنس ورق های طرح دار پنل با توجه به موارد کاربرد آنها متفاومت است و در جنس هایی نظیر آهن، آلومینیوم و استیل ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها متفاوت است. از ارزان ترین ورق ها ورق طرح دار از جنس آهن می باشد.

ورق های طرح دار پنل دارای ویژگی های نظیر قابلیت رنگ کاری می باشد که سبب می شود با رنگ های مختلف با توجه به سلیقه ی مشتریان رنگ کاری شود و زیبایی آن افزایش یابد.

ورق های طرح دار با استفاده از دستگاه های ویژه نظیر لیزر و دستگاه های برش آهن در طرح های متنوع برش داده میشوند. هرچقدر که طرح آنها بیشتر باشد زمان بیشتری در تولید آنها صرف میشود و هزینه ی آنها بیشتر میشود.

قیمت ورق های فلزی برای ساخت درب به صورت متری محاسبه میشود و به عواملی نظیر؛ جنس فلز، طول و عرض و ارتفاع درب، طرح به کار برده شده روی فلز و نوع پوشش و رنگ آن بستگی دارد.

قیمت ساخت درب فلزی با ورق طرح دار لیزری

نوع پوشش ورق فلزی طرح دار پنل

ورق های طرح دار فلزی را می توان با استفاده از رنگ های معمولی و رنگ های کوره ای پوشش داد. رنگ های معمولی هزینه ی کمتری دارند ولی ماندگاری کمی دارند و زیاد توصیه نمیشوند.

رنگ های کوره ای علاوه بر هزینه ی بالایی که دارند از ماندگاری و خواص بیشتری برخوردار هستند.رنگ ها سبب میشوند که فلز از مقاومت بالا تری برخوردار باشد و از عواملی مانند زنگ زدگی در برابر رطوبت هوا در امان باشند.

نحوه ی خرید ورق فلزی طرح دار درب

ورق فلزی طرح دار پنل درب توسط سایت اینترنتی فروش این محصول ارائه می گردند و خریداران می توانند با مراجعه به سایت قیمت ها را مشاهده نموده و با ثبت اندازه ها ، جنس و طرح دلخواه خود درب مورد نظر خود را سفارش دهند.

درباره ی manager

همچنین بررسی نمایید

ورق فلزی طرح دار نمای الماس پنل

فروش ورق فلزی طرح دار نمای ساختمان کارخانه الماس پنل اراک

فروش ورق طرح دار نمای ساختمان کارخانه الماس پنل اراک توسط سایت اینترنتی فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *