خانه / گریتینگ / فروشگاه انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در مشهد

فروشگاه انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در مشهد

فروشگاه انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در مشهد محصولات خود را در ابعاد و انواع مختلف تولید می کند و توسط سایت فروش در بازر عرضه می گرداند.

گریتینگ ها صفحات فلزی هستند که دارای مشبک هایی هم اندازه با فاصله های یکسان می باشند. گریتینگ ها در انواع مختلفی و از فلزات مختلفی تولید می شوند و در صنایع بسیاری کاربرد دارند.

از گریتینگ ها در صنایع گوناگونی استفاده می شود و در ساخت ابزار ها و دستگاه های صنعتی بسیاری به دلیل ویژگی های خاص آنها استفاده میشود.

کاربرد گریتینگ مشبک در صنعت

از کاربرد های مهم گریتینگ میتوان به ساختن پله های اضطراری در ساختمان های مسکونی و اداری و کارخانه ها، ساخت پل های هوایی، در پالایشگاه و صنایع پتروشیمی و همچنین تولید دستگاه های کارخانه ها می توان اشاره کرد.

گریتینگ در دو نوع پلیمری و فلزی می باشد که باتوجه به نوع کاربرد آنها موارد استفاده ی گوناگونی دارند. گریتینگ فلزی نیز خود می توانند در جنس هایی نظیر استیل، آلومینیوم و آهن تولید شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارا می باشند.

ویژگی های انواع گریتینگ

  • گریتینگ های آهنی: ارزان ترین و رایج ترین گریتینگ می باشد که دسترسی به آن فراوان و آسان است. گریتینگ آلومینیومی دارای خواص و مزایای فراوانی می باشند که این محصول را متمایز کرده است و به دلیل قابلیت بازیافت آن بیشتر توصیه می شود.
  • گریتینگ استنلس استیل: نوعی دیگر از محصولات گریتینگی می باشد که از فلز استیل ساخته شده است و دارای ویژگی هایی نظیر ظاهر زیبا و شفاف، مقاومت در برابر اکسید شدن در برابر رطوبت هوا و ضد خراشیدگی و مقاومت فیزیکی فراوان می باشد.

این محصول دارای قابلیت رنگ پذیری می باشد که مقاومت آن را بالا تر می برد و به زیبایی آن می افزاید. گریتینگ مشبک در انواع مختلفی با کیفیت بالا در شهر مشهد تولید می شود و با قیمت مقرون به صرفه در ایران ارائه می گردد.

فروشگاه عرضه کننده ی گریتینگ در مشهد محصولات خود را بسیار مقرون به صرفه توسط سایت اینترنتی فروش به آسانی قابل دسترس قرار دارده و خریداران این محصول در سراسر کشور می توانند خرید این محصول را اینترنتی انجام دهند.

درباره ی manager

همچنین بررسی نمایید

گریتینگ دور مخزن

کارخانه تولید کننده گریتینگ صفحه دور مخزن آبادن

کارخانه تولید کننده گریتینگ صفحه دور مخزن در شهر آبادن محصولات با کیفیت و مرغوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *