خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / قیمت همکاری بست گالوانیزه گریتینگ به صورت عمده

قیمت همکاری بست گالوانیزه گریتینگ به صورت عمده

قیمت همکاری بست گالوانیزه گریتینگ به صورت عمده به صورت بروز و با قیمتی مناسبتر برای همکاران فروش این محصول توسط سایت اینترنتی ارائه می گردد.

گریتینگ ها صفحاتی مشبکی می باشند که اجزای تشکیل دهنده ی آنها میلگرد و تسمه می باشد. گریتینگ ها در چهار نوع گریتینگ تسمه در تسمه، گریتینگ تسمه در نیم تسمه، تسمه در میلگرد و گریتینگ تسمه در چهار پهلوی تابیده می باشند.

اجزای تشکیل دهنده ی گریتینگ

گریتینگ خود از اجزایی تشکیل شده است که شامل تسمه باربر، تسمه رابط و چشمه می باشند. تسمه باربر وظیفه ی تحمل بار را دارد. تسمه ی رابط وظیفه ی محافظت از چشمه گریتینگ را دارد و چشمه ها فضای بین تسمه ی باربر و رابط را تشکیل می دهند.

قیمت گالوانیزه گریتینگ

کاربرد گریتینگ

گریتینگ ها دارای کاربرد های مختلفی می باشند و از جمله ابزار های کاربردی در صنایع مختلف می باشند. برخی از این کاربرد ها عبارت از: ساخت فیلتر جریان آب، کف پوش پله و بالکن، تهویه هوا، کف پوش مکان های عملیاتی می باشند.

بست فلزی چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین ابزار مکانیکی بست های فلزی می باشند که کاربرد بسیاری در صنایع گوناگون دارند. از جمله کاربرد های مهم بست های فلزی در ساختمان سازی می باشد. بست ها وسیله ای برای ثابت نگه داشتن یک یا چند جسم به کار برده میشوند.

اجزای تشکیل دهنده ی بست گریتینگ

بست ها یکی از ابزار های نگهدارنده می باشند که از سه جزء که شامل چنگکی، ابرویی و پیچ و مهره می باشند تشکیل شده اند. بست های فلزی دارای تنوع گوناگونی می باشند که از جمله ابزار های مهم و کاربردی در صنعت ساختمان سازی می باشند.

در هنگام نصب بست به گریتینگ یک طرف چنگکی درون چشمه و طرف دیگر آن به زیر آهن قرار می گیرد. ابرویی در قسمت روی گریتینگ با بسته شدن پیچ و مهره محکم و باعث ثابت شدن کلمپ و در نتیجه گریتینگ روی تیر آهن ها محکم خواهد شد.

انواع بست فلزی از لحاظ جنس

با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده ای که قرار می گیرند بست ها در جنس های مختلفی ساخته میشوند. برای اینکه بست دارای طول عمر و دوام بالا تری باشد معمولا از جنس فولاد ضد زنگ، روی، ورق گالوانیزه، آلومینیوم و مس ساخته میشوند.

مزایای بست گالوانیزه گریتینگ

با جایگزین شدن بست گالوانیزه ی گریتینگ بسیاری از مشکلات اتصال آن حل شده است به گونه ای که می توان به آسانی گریتینگ را متصل کرد و در صورت نیاز به تعمیر و سایر عوامل آن را جدا کرد. بست گالوانیزه گریتینگ دارای مزیت های فراوانی می باشد که سبب شده است که امروزه از آن استفاده ی بیشتری شود.

گالوانیزه چیست؟

گالوانیزه آهنی است که با روی پوشانده میشود که سبب میشود از زنگ زدگی جلوگیری شود. برای گالوانیزه کردن گریتینگ آن را پس از تولید در داخل مذاب گالوانیزه فرو میبرند تا یک لایه از گالوانیزه روی آن را فرا گیرد.

گالوانیزه عایقی می باشد که از فلزات در برابر رطوبت محافظت می کند. این پوشش ها تا زمانی که وجود داشته باشند و از بین نروند می توانند محافظ خوبی باشند و از هرگونه آسیب به فلز جلوگیری نمایند.

بست گریتینگ

قیمت همکاری بست گالوانیزه گریتینگ به صورت عمده

نمایندگی فروش بست گالوانیزه گریتینگ برای همکاران فروش این محصول انواع بست را با کیفیت بالا و به صورت عمده با قیمتی مناسبتر از قیمت ارائه شده در بازار برای همکاران ارائه می گرداند.
همکاران فروش بست گالوانیزه گریتینگ در سراسر کشور می توانند گریتینگ مورد نیاز خود را به صورت عمده با مراجعه به سایت اینترنتی فروش سفارش دهند تا توسط باربری ها برای آنها در محل مورد نظر ارسال گردد.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی

فروشنده کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *