خانه / گریتینگ / کارخانه تولید کننده انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در تهران

کارخانه تولید کننده انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در تهران

کارخانه تولید کننده انواع گریتینگ مشبک استنلس استیل در تهران با تولید بهترین گریتینگ در ایران این محصول را توسط سایت اینترنتی عرضه می گرداند. جهت خرید گریتینگ مورد نیاز خود به سایت مراجعه کنید.

گریتینگ ها سطحی هستند در دو نوع پلیمری و فلزی که نوع مشبک آن از مشبک هایی با فاصله ی مساوی ساخته شده اند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده می گیرند.

در کارخانه های پتروشیمی و پالایشگاه ها از گریتینگ های مشبک به عنوان کف پوش و پله های اضطراری استفاده می کنند زیرا دارای خواصی هستند که در صورت ریختن مواد شیمیایی روی آنها مقاوم هستند و از خطر جلو گیری می کنند.

از جمله از این موارد در موارد بسیاری نیز از این انواع گریتینگ استفاده میشود. گریتینگ های فلزی از سه نوع آلومینیومی ، آهنی و استیل موجود می باشند که هر کدام ویژگی هایی را دارا می باشند و سبب می شود تا کاربرد آنها نسبت به دیگری متمایز شود.

گریتینگ ها خود از قطعاتی ساخته شده اند که شامل تسمه، نیم تسمه و میلگرد می باشد که این قطعات از جنس های مختلفی از جمله؛ استنلس استیل، آلومینیوم، آهن و گالوانیزه می باشد.

خواص انواع گریتینگ مشبک فلزی

  • گریتینگ هایی ساخته شده از آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر اکسید هوا و مواد شیمیایی دارند و قابلیت خوبی در ماشین کاری و رنگ کاری دارند از آلومینیوم وزن سبکی دارد که سبب کاربرد بالای آن میشود.
  • گریتینگ های آهنی در برابر رطوبت هوا و مواد شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان نمیدهند ولی جوشکاری و ماشین کاری خوبی دارند و نسبت به گریتینگ های دیگر ارزان تر هستند.
  • نوع دیگری از گریتینگ که بسیار محبوب و با خواص بالا می باشد گریتینگ استنلس استیل می باشند که مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی دارند و از رنگ پذیری خوبی برخوردارند. این گریتینگ ها ظاهری بسیار زیبا دارند.

کارخانه ی تولید گریتینگ در تهران با تولید گریتینگ با کیفیت این محصول را با قیمت مناسب در بازار ارائه می دهد.

سایت اینترنتی فروش این محصول یکی از رایج ترین و آسان ترین روش برای خرید این محصول می باشد که میتوان با مراجعه به سایت و مطالعه ی مطالب درباره ی انواع گریتینگ محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کرد.

درباره ی manager

همچنین بررسی نمایید

گریتینگ پله فرار

کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی فرار با وزن سبک

کارخانه تولید کننده گریتینگ پله فلزی فرار با وزن سبک اقدام به تولید این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *