خانه / گریتینگ / بست گریتینگ / قیمت هر عدد بست فلزی گریتینگ

قیمت هر عدد بست فلزی گریتینگ

قیمت هر عدد بست فلزی گریتینگ با نرخ روز محاسبه می گردد و توسط سایت اینترنتی برای اطلاع خریداران نمایش داده میشود. جهت اطلاع به سایت مراجعه نمایید.

گریتینگ ها در دو نوع گریتینگ فایبرگلاس و فلزی ساخته میشوند که گریتینگ های فلزی دارای کاربرد بیشتری می باشند که معمولا از جنس فلزاتی مانند: آلومینیوم، استیل و … می باشند.

انواع گریتینگ از نظر ساختار

گریتینگ ها در چهار نوع از لحاظ ساختاری دسته بندی میشوند که در بخش زیر به آنها اشاره شده است.

  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در چهارپهلوی تابیده شده
  • گریتینگ تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • انواع گریتینگ از نظر جنس

گریتینگ ها به منظور تحمل بار و بسیاری از موارد گسترده در صنایع مختلف کاربرد دارند. که در دو نوع فلزی و غیر فلزی تولید میشوند که گریتینگ های فلزی را معمولا برای جلوگیری از خوردگی با استفاده از گالوانیزه عایق کاری میکنند.

بست فلزی گریتینگ

کاربرد گریتینگ

گریتینگ ها بیشترین کاربردی که دارند در جنبه های پوششی و پوشاننده های کانال ها می باشد که برخی از این کاربرد ها در زیر اشاره شده است که به بررسی آنها می پردازیم.

  • درپوش کانال های هدایت آب
  • به عنوان کفی پلی و راه پله های فرار
  • پوشاننده ی کف محوطه های مختلف
  • ساختمان سازی و صنعت
  • ویژگی های گریتینگ ها

گریتینگ ها در زمینه های مختلفی در صنعت دارای کاربرد های بسیار گسترده ای می باشند. گریتینگ ها به دلیل وزن سبک، مقاومت بالا، ظاهر زیبا، امکان عبور هوا و نور، قیمت مناسب و دیگر ویژگی ها سبب شده اند که امروزه جایگزین بسیاری از محصولات شوند.

برای اتصال گریتینگ ها به یکدیگر و به یکدیگر از روش های مختلفی نظیر جوشکاری، بتن ریزی، بست گریتینگ استفاده میشود. بست گریتینگ یکی از روش های آسان و بی ضرر در نصب گریتینگ ها می باشند.

بست گریتینگ چیست؟

بست گریتینگ نوعی نگهدارنده ی مخصوص گریتینگ ها می باشد که جهت تثبیت گریتینگ در محل نصب میشوند. برای هر عدد گریتینگ معمولا از چهار عدد کلمپ گریتینگ استفاده میشود.

گریتینگ بی ضرر ترین روش اتصال گریتینگ ها می باشند که دارای مزایای بسیاری نیز می باشند. کلمپ ها نوعی نگهدارنده مخصوص گریتینگ می باشند که از سه قسمت کلی تشکیل شده اند.

اجزای تشکیل دهنده ی بست گریتینگ

بست گریتینگ از قسمت های مختلفی نظیر ابرویی، چنگکی و پیچ و مهره تشکیل شده است.

اتصالات نگهدارنده صفحات گریتینگ امکان باز بسته شدن در هنگام تعویض، تعمیر یا جابجایی گریتینگ را دارند و می توان به راحتی آن را باز و بسته کرد به همین دلیل انتخاب خوب و مقرون به صرفه ای می باشند.

بست گریتینگ

قیمت هر عدد بست فلزی گریتینگ

قیمت بست گریتینگ  در طیف وسیعی قرار دارد و دارای قیمت های گوناگونی می باشد. بست گریتینگ های فلزی با توجه به وزن، نوع فلز و آلیاژ به کار برده شده، پوشش و گالوانیزه ی گریتینگ، قیمت روز فلز و … عواملی هستند که بر قیمت گریتینگ فلزی تاثیر می گذارند.

خریداران انواع بست فلزی گریتینگ می توانند جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت بست گریتینگ مورد نیاز خود به آسانی و در کمترین زمان با مراجعه به سایت اینترنتی در هر مکانی که هستند و در هر ساعت از شبانه روز بست گریتینگ مورد نیاز خود را سفارش دهند.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده

فروش کلمپ گالوانیزه گریتینگ فلزی به صورت عمده به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *