خانه / گریتینگ / گریتینگ فلزی / کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ با استفاده از بهترین مواد اولیه گریتینگ هایی با کیفیت بالا تولید می کند و توسط سایت ارائه میگرداند.

گریتینگ ها از محصولات پر کاربرد صنعتی می باشند که امروزه جایگزین بسیاری از محصولات مشابه گردیده اند. گریتینگ ها در واقع شبکه هایی منظم از فلز یا فایبر گلاس می باشند که با استفاده از تسمه و میلگرد در انواع مختلفی تولید می گردند از دسته های مهم گریتینگ ها در زیر اشاره شده است که به بررسی آنها می پردازیم.

انواع کلی گریتینگ ها

  • گریتینگ تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در نیم تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • گریتینگ تسمه در چهارپهلو

گریتینگ ها در دو نوع گریتینگ های فلزی و فایبر گلاس ساخته می شوند که هر کدام دارای کاربرد و موارد استفاده ی خاصی می باشند. گریتینگ های فلزی از جمله گریتینگ های پر کاربرد صنعتی می باشند که دارای کاربرد های گوناگونی در صنایع مختلف می باشند.

گریتینگ پارکینگ

ویژگی گریتینگ های فلزی

گریتینگ های فلزی با استفاده از فلزاتی همچون آلومینیوم، استیل و آهن ساخته می شوند که دارای آلیاژ های متفاوتی می باشند که به نوع کاربرد و سفارش مشتری بستگی دارد. گریتینگ های فلزی دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف فیزیکی می باشند همچنین رسانای خوبی در جریان برق و گرما می باشند.

کاربرد گریتینگ های فلزی

از گریتینگ های فلزی در ساخت سازه های مختلفی مانند ساخت سقف های کاذب، پوشش کف، ساخت پله های فرار، نورگیر ها، پل ها و … استفاده میشود و اساس کار تولید بسیاری از محصولات نیز می باشند.

گریتینگ گالوانیزه چیست؟

معمولا برای بهبود خواص و افزایش مقاومت گریتینگ های فلزی آن ها را طی فرایند گالوانیزه عایق کاری می کنند. گالوانیزه فرایندی است که برای انجام آن مراحل متعددی طی می گردد. در گالوانیزه ی فلزات طی انجام مراحل مختلف پس از تولید گریتینگ آن را در یک وان از روی مذاب قرار می دهند تا روی به طور کامل آن را پوشش دهد.

پس از پوشش کامل گریتینگ توسط روی آن را سرد می کنند. ضخامت گالولنیزه در گریتینگ های مختلف متفاوت است و به سفارش مشتری بستگی دارد. گریتینگ هایی با گالوانیزه ی ضخیم دارای مقاومت و دوام بالا تر و هزینه ی بالا تری می باشد.

گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ

گریتینگ های فلزی گالوانیزه ی مخصوص رمپ در ورودی پارکینگ ها و حیاط ها نصب میشوند و برای هدایت آب های سطحی می باشند. امروزه با صنعتی شدن جوامع و ازدیاد ماشین ها معمولا ساختمان ها دارای پارکینگ هایی رمپی می باشند که فضای پارکینگ را به بهترین شکل مدریت می کنند.

پارکینگ های رمپی معمولا دارای شیب مناسبی می باشند که در هنگام شستشوی پارکینگ آب ها را به سمت خروجی پارکینگ هدایت می کنند. گریتینگ های رمپ معمولا دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند که به هنگام عبور و تردد ماشین ها آسیبی نمیبینند.

هزینه ی ساخت گریتینگ فلزی گالوانیزه رمپ با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع فلز، آلیاژ های به کار برده شده، ضخامت گالوانیزه و … تعیین می گردد و دارای هزینه های متفاوتی می باشند.

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه مخصوص رمپ پارکینگ

کارخانه سازنده گریتینگ فلزی گالوانیزه گریتینگ هایی را با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و فلز مرغوب از طریق دستگاه های پیشرفته با رعایت استاندارد های بین المللی تولید می کند و با قیمت بسیار مناسب برای خریداران ارائه می گرداند. یکی از این گریتینگ های گریتینگ های فلزی مخصوص رمپ می باشد که از طریق سایت اینترنتی فروش بدون واسطه برای خریداران ارائه می گردد. جهت اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

گریتینگ ترابری سنگین

قیمت همکار گریتینگ فلزی تسمه در چهار پهلو الکتروفورج

قیمت همکار گریتینگ فلزی تسمه در چهار پهلو الکتروفورج با قیمت مناسب تر برای همکاران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *