خانه / گریتینگ / گریتینگ گالوانیزه / فروشگاه گریتینگ فلزی گالوانیزه برای استفاده در معابر شهری

فروشگاه گریتینگ فلزی گالوانیزه برای استفاده در معابر شهری

فروشگاه گریتینگ فلزی گالوانیزه برای استفاده در معابر شهری این محصولات را با کیفیت بالا توسط سایت اینترنتی فروشگاه با قیمت مناسب عرضه میدارد.

فلز یکی از مواد پر کاربرد در صنایع مختلف و کارخانه ها می باشد که جزو مواد اولیه نیز محسوب می گردند. فلز ماده ای است که با تهیه تازه، صیقلی یا شکستگی، ظاهری درخشان به نمایش می گذارد و برق و گرما را نسبتا خوب هدایت می کند.

فلزات معمولا قابل انعطاف پذیری هستند و قادر به عبور جریان الکتریسیته در دمای مطلق صفر انجام میدهد. از فلزات استفاده های فراوانی میشود و در تولید محصولات مختلف از آنها استفاده میشود. یکی از استفاد های مهمی که از گریتینگ ها میشود در تولید انواع گریتینگ های فلزی می باشد.

گریتینگ ترافیکی

گریتینگ چیست؟

گریتینگ ها شبکه هایی فولادی یا فایبر گلاس می باشند که دارای مقاومت بسیار بالا با امکان عبور نور و هوا می باشند. این محصولات دارای خواص بسیار زیادی از قبیل وزن سبک، قیمت مقرون به صرفه  و ظاهری بسیار زیبا نیز می باشند.

گریتینگ ها یکی از محصولات پر کاربرد در ساخت انواع کفپوش ها و ساخت راه پله های کارخانه ها و ساختمان ها نیز می باشند. در تولید گریتینگ ها از تسمه یا میلگرد یا هر دو استفاده میشود و شامل سه دسته ی کلی می باشند.

انواع مختلف گریتینگ

  • گریتینگ های تسمه در تسمه
  • گریتینگ تسمه در میلگرد
  • گریتینگ تسمه در چهارپهلوی تابیده شده

گریتینگ های تسمه در میلگرد دارای بیشترین کاربرد در بین دیگر گریتینگ ها می باشند که دلیل کاربرد فراوان آنها به دلیل وزن بسیار سبک در عین مقاومت بسیار بالا و سرعت بالا در تولید این نوع گریتینگ می باشد.

اجزای سازنده ی گریتینگ ها

گریتینگ ها شامل اجزای مختلفی می باشند که به یکدیگر وصل شده اند و یک گریتینگ کامل را می سازند که شامل تسمه باربر، رابط و چشمه می باشد که هر کدام از این ها دارای کاربرد ها و ویژگی های مختلفی می باشند.

گریتینگ مورد استفاده در معابر شهری

از گریتینگ ها در صنایع مختلفی استفاده میشود که از جمله مهمترین آنها می توان به استفاده از آنها در معابر شهری اشاره نمود. در شهر سازی برای زیباسازی خیابان ها و معابر از گریتینگ های فلزی استفاده می گردد.

گریتینگ های فلزی دارای وزن بسیار سبک و مقاومت بالایی بنابراین دارای مصارف و کاربرد های بسیار بالایی می باشند. یکی از این کاربرد ها در معابر شهری می باشد که علاوه بر زیبا سازی شهری دارای کاربرد های بالا تری نیز میباشند.

گریتینگ دریچه کانال

برای افزایش مقاومت و طول عمر گریتینگ های فلزی مورد استفاده در معابر شهری آنها را طی فرایند گالوانیزه مقاوم سازی می کنند. گالوانیزه ی گریتینگ ها توسط لایه ای از روی انجام میگیرد که هر چه گالوانیزه ضخیم تر باشد مقاومت آن بالا تر می رود.

فروشگاه گریتینگ فلزی گالوانیزه برای استفاده در معابر شهری

فروشگاه گریتینگ فلزی گالوانیزه برای استفاده در معابر شهری کلیه ی محصولات خود را با کیفیت مرغوب و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر توسط سایت اینترنتی فروش برای خریداران این محصول ارائه می گرداند. جهت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت روز محصول به سایت مراجعه فرمایید.

درباره ی admin3

همچنین بررسی نمایید

گریتینگ گالوانیزه دست ساز

سایت اینترنتی فروش گریتینگ فلزی تسمه در میلگرد گالوانیزه

سایت اینترنتی فروش گریتینگ فلزی تسمه در میلگرد گالوانیزه همواره به صورت شبانه روزه آماده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *